מוקד מידרג: 1-700-707-233

רוח מידרג - החזון שלנו


מידרג זה לא רק אתר שמספק לקוחות או פלטפורמת דירוג של עסקים. חשוב לנו לספר לכם מה החזון שמוביל אותנו ולמה אנחנו פועלים כמו שאנחנו פועלים. מה המטרה של מידרג, למה מוצגים באתר רק בעלי מקצוע עם ציון גבוה מ-9, ולמה אין תשלום על עצם ההופעה באתר? מתחילים. 


המשימה שלנו

כמו שכתוב ב-DNA שלנו, למידרג יש שתי מטרות: לעזור ללקוחות למצוא את בעלי המקצוע ונותני השירות הטובים ביותר, ולעזור לבעלי מקצוע טובים לקבל לקוחות. אבל מעבר לכך, מטרת העל היא לעשות את שני הדברים האלו ביושר והגינות. 

 

מי מוצג באתר

באתר יוצגו רק עסקים שקיבלו ציון ממוצע גבוה מ-9. מטרתה של מידרג היא לסייע לעסקים טובים ולחבר אותם ללקוחות שמחפשים אותם ולא להפך, ולכן לא ניצור רשימה שחורה של עסקים שלא עומדים בסטנדרטים של מידרג. עסק עם דירוג נמוך פשוט לא יופיע באתר. עוד על שיטת הדירוג של מידרג, נרחיב בהמשך. 

 

למה דירוג

הסיבה שבחרנו להתבסס על דירוג לקוחות היא שמדובר בשיטה הכי אמינה - הדרך היחידה להגיע לראש הרשימה היא להוציא לקוחות מרוצים באופן עקבי. זה גם מה שמאפשר לנו להישאר אובייקטיביים לאורך כל הדרך: במידרג אי אפשר "לקנות" את דרכך במעלה דף התוצאות. מי שהלקוחות רואים זה מי שהכי טוב במה שהוא עושה, חד וחלק.

רשימה מדורגת גם אומרת שאפשר להשתפר - בעלי המקצוע יכולים ללמוד מחוות הדעת ולצמוח מדירוג לדירוג. 


הערכים שלנו

חברה לא יכולה להתקיים לאורך זמן בלי ערכי ליבה, ואלה הערכים שמובילים אותנו:

 

שקיפות

כל תהליכי הדירוג מפורסמים באופן מלא ושקוף. העובדים במידרג יעשו כל שביכולתם על מנת להסביר לבעלי המקצוע וללקוחות על התהליכים השונים ועל נהלי העבודה באתר. לא נסתיר מידע מאף צד. 

 

אחידות 

כללי הדירוג יהיו אחידים לכל בעלי המקצוע, והעמלה בכל תחום תהיה אחידה לכל בעלי המקצוע. לא תהיה אפליה לטובת בעלי מקצוע ותיקים ולא נקבל כסף מעסקים שרוצים להתקדם בקיצורי דרך. 

 

הוגנות

מידרג רוצה לאפשר לעסקים טובים להתפרנס בכבוד ולכן חרטה על דגלה לעולם לא להעלות את העמלות מעל 10% מסך ההכנסות שאנו מייצרים לעסקים. כן, זה ממש חלק מהותי מה-DNA שלנו. זה אומר שגם לא נשנה את זה בעתיד. אגב, הרבה ענפים במידרג העמלה שלהם היא פחות מ-10%, ולעיתים אף 5%. 

 

אמינות

הדירוג הוא אך ורק על פי משובים של לקוחות אמיתיים. אי אפשר לשלם כדי להעלות דירוג. במקרה של חשש למשוב לא אמין - מחלקת הדירוג תבדוק את הנושא באופן מיידי. הדרישה לאמינות היא כמובן לא רק מצד בעלי המקצוע, ומידרג גם היא תקפיד על אמינות מוחלטת אל מול בעלי המקצוע והלקוחות. 

 

פשטות

נוסחת הדירוג פשוטה להבנה. לא מסבכים את הגולשים ואת בעלי העסקים עם נוסחאות מורכבות. למעשה, בשורות הבאות תוכלו להבין בקלות מהי שיטת הדירוג שלנו.

משוב למילוי בנייד

שיטת הדירוג של מידרג

מי מדרג - לקוחות שקיבלו שירות מבעל המקצוע. בעלי המקצוע לא יוכלו לבחור מי ידרג אותם או להשפיע על הדירוג באף דרך. 

מה מדרגים - הדירוג הוא על ארבעה פרמטרים: איכות העבודה, היחס ללקוחות, הוגנות המחיר ועמידה בזמנים. בנוסף יש דירוג כללי. הדירוג הכללי הוא הציון הסופי בחוות הדעת וגם הוא ניתן לנו על ידי הלקוח. הדירוגים הם בין 0 ל-10, ובנוסף ניתנת חוות דעת מילולית. 

חוקי הדירוג - הדירוגים יעלו לאתר כפי שנמסרו מהלקוחות. בעלי המקצוע המדורגים באתר לעולם לא יפנו ללקוחות בנושאים הקשורים לדירוג (ואנחנו מקפידים על כך). כל ערעור על דירוג יעשה אך ורק דרך אתר מידרג.  

 

תהליך ההצטרפות לאתר

ההצטרפות לאתר היא על סמך דירוג של לקוחות קודמים. העסקים מעבירים למידרג רצף של חשבוניות עם פרטי התקשרות ללקוחות, ומוקד הדירוג של מידרג פונה אליהם ומבקש מהם לדרג את השירות שקיבלו. למה רצף? כדי למנוע אפשרות שעסק יבחר רק את הלקוחות שהיו מרוצים ממנו. אנחנו רוצים לראות את התמונה המלאה וכדי להבטיח שהתהליך נערך בצורה הכי אובייקטיבית שאפשר. אם הציון הממוצע המתקבל מהחשבוניות גבוה מ-9, העסק מתקבל למידרג. 


המודל העסקי של מידרג

התשלום למידרג הוא על בסיס עמלה מעסקאות שנסגרו דרך האתר. העמלה תיגבה רק לאחר שהעסק קיבל את התשלום מהלקוח. העמלות יהיו אחידות עבור כל העסקים באותו ענף ולא תינתן עדיפות לעסקים חדשים או ותיקים.


מעוניינים להצטרף למידרג? כאן נרשמים


אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.