מוקד מידרג: 1-700-707-233

מערכת הדירוג - איך זה עובד


לקוחות מידרג מדרגים אתכם, אבל מה זה בעצם אומר? כאן תוכלו לקרוא על מערכת הדירוג שלנו. איך מדרגים, מה מדרגים, ולמה אנחנו עובדים דווקא בשיטה הזאת. נתחיל? יאללה


איך עובד הדירוג

כשלקוחות מידרג מושכים פרטי עסק, כלומר את מספר הטלפון שלכם, זה נרשם אצלנו במערכת. מוקד הדירוג יצור קשר עם הלקוחות וישאל אותם אם הם קיבלו שירות, ואם כן, איך הם מדרגים אותו. 


מה מדרגים

הדירוג מתמקד בארבעה פרמטרים: איכות העבודה, עמידה בזמנים, יחס ללקוחות, והוגנות המחיר. בנוסף, הלקוחות יתנו ציון כללי. כל הדירוגים הם בסולם של 0 עד 10, ככה זה נראה באתר בסוף:

ארבעה פרמטרים לדירוג

איך נקבע הציון הסופי

הציון הסופי הוא ממוצע של 100 הדירוגים האחרונים שקיבלתם. זה אומר שהציון שלכם תמיד יכול לעלות אם תקבלו ציונים טובים באופן עקבי, ושבעלי מקצוע חדשים באתר יכולים להצליח באותה מידה כמו בעלי מקצוע ותיקים. 

רשימת עסקים מדורגת

למה שיטת הדירוג הזאת דווקא?

שירות טוב לא נגמר במקצועיות בלבד, אלא מתחשב בכל החוויה של הלקוחות. בעלי מקצוע טובים באמת הם כאלה שישאירו לקוחות מרוצים בכל אחד מהפרמטרים המדורגים. 

הציון הסופי הוא ממוצע של מאה חוות הדעת האחרונות - זה אומר שכדי להצליח לשמור על דירוג גבוה בעלי המקצוע יצטרכו לשמור על רמה גבוהה של שירות לאורך זמן, אבל זה גם מאפשר להם לשפר את הדירוג שלהם. חוכמת ההמונים הוכיחה את עצמה בתחומים רבים ומוכיחה את עצמה גם כאן. 

הדירוג נקבע לפי ממוצע בלבד, ולא על פי נוסחאות קשות להבנה - חשוב לנו לשמור על שקיפות מול בעלי המקצוע והלקוחות עם מודל דירוג ברור ומובן לכל הצדדים. 

חוות דעת באתר מידרג

מה לעשות אם קיבלתי דירוג שלילי?

אין מה לומר, לקבל דירוג נמוך זאת חוויה לא נעימה, אבל אפשר ללמוד ממנה ולהשתפר. אחד מבעלי המקצוע באתר, לדוגמה, היה קבלן איטום שקיבל מספר דירוגים נמוכים ברצף. הוא ישב וניתח את חוות הדעת וגילה שבאופן עקבי מה שהוריד לו את הציון היתה העובדה שהוא לא ניקה אחריו את הגג והשאיר כוסות קפה ולכלוכים שונים. ברגע שהוא תיקן את זה, הדירוגים שלו קפצו למעלה, וגם הוא טיפס לראש הרשימה ומספר הלקוחות שפנו אליו גדל משמעותית. 

עם זאת, אם אתם מרגישים שהדירוג לא היה הוגן, יש לכם שתי אפשרויות:

תגובת העסק: בכל חוות דעת עם דירוג 7 ומטה, תוכלו להגיב ללקוח ולכתוב את הגרסה שלכם לאירוע. חשוב לשמור על שפה מכבדת ולא לנסות לתת תירוצים.

גישור: אחת ל-50 דירוגים תוכלו לבקש גישור. במקרה הזה העסק פונה אל החטיבה העסקית, והם פונים אל הלקוח ושואלים אותו אם הוא מוכן לגישור. במקרה שכן, העסק יוכל להציע פיצוי כספי או הגעה לצורך תיקון נוסף. בתמורה הלקוחות ישנו את דירוג העבודה. כאן אפשר לקרוא על תהליך הגישור בהרחבה


איך הדירוג עוזר לעסק שלי?

הנה שלושה דברים שדירוג תורם לכם:

פידבק מיידי: בעלי מקצוע מובילים במידרג מסתובבים עם חיוך תמידי על הפנים - הם קוראים מחמאות על העבודה שלהם בכל יום. עם דירוגים תמיד תדעו מה הלקוחות חושבים עליכם ועל השירות שנתתם.  

למידה תמידית: חוות הדעת מספרות לכם בדיוק מה עשיתם נכון וכדאי לשמור לפעם הבאה, ומה כדאי לשפר. זה אומר שאתם בשיפור תמידי. 

תו איכות: חוות הדעת של לקוחות מידרג הן חוות הדעת האמינות ביותר, וכשלקוחות אחרים רואים את חוות הדעת האלה הם יודעים שאפשר לסמוך עליכם בעיניים עצומות.

כתיבת משוב במידרג

מי מדרג את מי?

אז נכון, הלקוחות מדרגים אתכם ואת העבודה שלכם, אבל אנחנו יודעים שלכל מטבע יש שני צדדים, ולכן לא רק הלקוחות הם אלו שמדרגים - גם בעלי העסקים המדורגים באתר יכולים לדרג את הלקוחות. דירוג הלקוחות נשמר במערכת ולא מוצג באתר, והוא ישמש אותנו לבדיקות קפדניות במקרים של אי-הוגנות מצד הלקוח. לקוח שקיבל דירוג שלילי משני בעלי מקצוע שונים עובר מיידית לבדיקה של מוקד הדירוג.


רוצים להצטרף למידרג? כאן נרשמים


אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.