מוקד מידרג: 1-700-707-233

בדיקת התאמה למידרג


לא כל בעלי המקצוע בישראל מתאימים למידרג. כדי להצליח במידרג לאורך זמן צריך אופי מסויים ולעמוד בכמה תנאים בסיסיים. אז איך תדעו אם אתם דווקא מתאימים? הנה חמש שאלות שיוכלו לעזור לכם להחליט אם כדאי לכם לפנות אלינו:


האם יש לך 20 לקוחות שנוכל לדבר איתם?

לפני שאנחנו מצרפים בעלי מקצוע לאתר אנחנו יוצרים קשר עם הלקוחות שלהם ומבקשים מהם לדרג אותם. כדי שנוכל לעשות את זה, נצטרך לקבל פרטים של לפחות 20 לקוחות קודמים. אם יש לך כאלה, מעולה, אפשר להמשיך לסעיף הבא, אם לא - כדאי לשאול את הנציגים שלנו על תוכנית הג'וניורים של מידרג.

עיקר העבודה שלך היא במגזר הפרטי?

מרבית הפניות שמגיעות דרך אתר מידרג הן של לקוחות פרטיים, ולא של מוסדות וארגונים. אם פניות מלקוחות פרטיים הן רלוונטיות לך, אפשר להמשיך לסעיף הבא. 

מילה שלך היא מילה?

כששאלנו את העסקים המובילים במידרג מה הסוד שלהם כולם ענו במילה אחת - אמינות. אם אמינות היא ערך שחשוב לך, אפשר להמשיך לשלב הבא. 

שירות לקוחות איכותי חשוב לך?

לקוחות מידרג מדרגים כל עבודה בסולם של 0-10, זה אומר שיתקבל פידבק מיידי על כל עבודה, וזה אומר גם שצריך לעמוד בסטנדרט גבוה של מקצועיות ושירות לקוחות. אם זה לא מטריד אותך, אפשר להמשיך לשלב הבא :)

העסק שלך פנוי ללקוחות חדשים בחודשים הקרובים?

אחרי שמצטרפים למידרג מקבלים לקוחות, וזה קורה די מהר. אם לא נראה לך שהעסק פנוי לקבלת לקוחות אולי שווה לחכות קצת ולפנות אלינו כשהמצב יותר רגוע. אם דווקא מתאים לך לקבל עוד לקוחות, משאירים פרטים כאן למטה


הצטרפות למידרג


אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.