מוקד מידרג: 1-700-707-233

שאלות נפוצות על מידרג


שוקלים להצטרף למידרג אבל עדיין לא בטוחים אם זה מתאים לכם? ריכזנו את השאלות הנפוצות שעסקים שואלים אותנו, ואת התשובות לשאלות האלה


מה כולל תהליך ההצטרפות למידרג?

כדי להצטרף לאתר מידרג יש לבצע בדיקת התאמה ראשונית. כך אנו בודקים עד כמה הלקוחות האחרונים שלכם מרוצים מהשירות שביצעתם עבורם. יש להעביר לנו את הפרטים שלהם, לפי רצף החשבוניות האחרונות שהוצאתם. אנחנו ניצור איתם קשר ונבקש מהם לדרג אתכם. אם הדירוג הממוצע שלכם גבוה מ-9, מזל טוב! אתם יכולים לעלות לאתר. לפני זה ניקח מכם תמונת פנים טובה עם חיוך גדול, ובאיזה תחומים אתם מתמחים. 

 

איך מקבלים משובים מלקוחות?

לאחר כל עבודה שתסגרו דרך האתר ניצור קשר עם הלקוחות, והם ידרגו אתכם בין 0 ל-10 בפרמטרים של איכות, יחס, עמידה בזמנים והוגנות המחיר, ובנוסף יתנו ציון כללי. ככל שהציון שלכם יהיה גבוה יותר, תופיעו גבוה יותר ברשימה המדורגת. 

 

למי מתאים להיות במידרג?

בעלי מקצוע שיודעים לתת שירות מצוין ללקוחות שלהם, יודעים להתמודד עם ביקורת, ומאמינים שאמינות היא ערך עליון. בנוסף, חשוב שתרצו לקבל הרבה לקוחות  😉

 

מה המודל העסקי של מידרג?

המודל העסקי שלנו הוא תשלום על הצלחות בלבד. מה זאת אומרת? אנו גובים תשלום רק עבור לקוחות שביצעתם להם שירות ורק לאחר שהם שילמו לכם. יש מודל יותר טוב מזה? גובה העמלה נע בין 5-10%, תלוי בתחום העיסוק שלכם. כל העסקים באותו תחום משלמים אותו גובה עמלה.

 

מה יוצא לי מזה?

הדבר הראשון הוא שאנחנו מתחייבים להתאמץ כדי להביא לך לקוחות. דגש על לקוחות, ולא לידים או טלפונים. לא סגרתם עסקה? לא תשלמו. הלקוחות הם כאלו שמחפשים בעלי מקצוע ונותני שירותים איכותיים, אחרת הם לא היו מחפשים במידרג. זה אומר שהלקוחות גם סומכים על העסקים במידרג ומכבדים אותם. בנוסף, מידרג היא תו איכות שמעיד עליך כמי שבקבוצת בעלי המקצוע שעומדים בסטנדרט גבוה. במילים אחרות, עצם ההופעה במידרג ממתגת את העסק כאיכותי. המשובים שעסקים מקבלים מלקוחות הם הדרך הטובה ביותר ללמוד איך לשפר את השירות ולהגדיל את הלקוחות שמגיעים אליהם מפה לאוזן. 

 

זה משתלם לי? 

בקצרה - כן. אלפי עסקים מופיעים כרגע במידרג. רבים מעידים איך העסק שלהם צמח. במידרג תחשפו ללקוחות איכותיים ותשלמו רק על עסקאות שסגרתם. מעבר לזה - לקוחות מידרג הם לקוחות חוזרים, מה שאומר שאם תספקו שירות מעולה הלקוחות ישארו איתכם לכל החיים. אנחנו גובים עמלה רק על הפעם בה הם הגיעו דרכנו. 

 

מה יוצא לכם מזה?

אתר מידרג הוקם עם חזון ברור - לשפר את עולם נותני השירות בישראל. המטרה שלנו היא לספק פרנסה לבעלי מקצוע אמינים ומקצועיים, ולעזור ללקוחות לקבל שירות מצוין בלי לחשוש מחאפרים. למרות שמידרג היא חברה, ובאופן טבעי מרוויחה כסף מהפעילות, כסף הוא רק אמצעי בדרך למטרה ולחזון שלנו. 

 

למה שאני אשלם לכם?

אנחנו מאמינים שבדיוק כמו שבעלי מקצוע אמינים לא יגבו כסף על שירות שלא ביצעו, כך גם אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לקחת תשלום בלי שסיפקנו ערך. אבל כמו כל שירות אחר, גם הפניה של לקוחות איכותיים לא מגיעה בחינם. לדעתנו, זהו המודל העסקי ההוגן ביותר.

 

איך תדעו שלקוח הגיע דרככם?

כל לקוח שמושך מספר של איש מקצוע מתועד במערכת, וניצור איתו קשר בהמשך. הלקוחות מעדכנים אותנו אם בוצעה עבודה, ואם כן איך הם מדרגים אותה. בנוסף, בעלי המקצוע המדורגים באתר מעדכנים כשהם סוגרים עסקה עם לקוח שהגיע אליהם דרך האתר. 

 

מה קורה אם אני רוצה לעזוב?

הופעה במידרג היא ללא התחייבות, ואפשר לעזוב את האתר ברגע שרוצים.

 

אתם בצד של הלקוחות?

חוות הדעת הן הבסיס של אתר מידרג, ואמינות הדירוגים היא הדבר החשוב ביותר. זו הסיבה שלקוחות מידרג סומכים עלינו בעיניים עצומות ופונים לעסקים המדורגים במידרג. כאן תוכלו לקרוא על התנאים להשהיית משוב של לקוח.


רוצים להצטרף למידרג? כאן נרשמים


אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.