מוקד מידרג: 1-700-707-233

סיפורי הצלחה - עסקים משתפים את ההצלחה שלהם במידרג

כמה לקוחות הם סגרו, השקט הנפשי שהם קיבלו, הכניסה לנישה איכותית של לקוחות, איך העסק שלהם גדל ולמה הם אוהבים לעבוד עם מידרג - פשוט תקשיבו לבעלי המקצוע עצמם. פשוט תקשיבו להם. העסק שלכם כבר במידרג? אז תוכלו לקבל מהעסקים האלה השראה לאן עוד ניתן להגיע עם העסק.

"אני אוהב במידרג את האמינות, אני אוהב שחושפים אותי בדיוק כמו שאני". נתן, טכנאי מוצרי חשמל, מסביר איך לקוחות מידרג מפיצים אותו לכל מי שהם מכירים וטוען שמידרג זו הדרך הכי נכונה לגדול והדרך גם הכי... קלה!

"לקוחות אומרים לי - אני סומך עליך לגמרי שאם יש לך ציון כזה אתה תעשה עבודה טובה" נמרוד, אינסטלטור מדורג במידרג, מספר איך לקוחות שמגיעים אליו דרך מידרג סומכים עליו בעיניים עצומות.

"מאז שהצטרפתי למידרג יש עליה בכמות ובאיכות הלקוחות". רונן, מנעולן מדורג במידרג, מספר איך הלקוחות שמגיעים ממידרג הם לקוחות שסומכים עליו ומוכנים לסגור עסקה, ואיך דירוגים מלקוחות עוזרים לו להשתפר כבעל מקצוע ומביאים לו לקוחות נוספים. 

"אני מאוד גאה להיות במידרג, מעבר לזה שזה פרנסה זה חלק ממני". אלי, קבלן אלומיניום מדורג במידרג, מספר איך מידרג הביאה לו לקוחות, אבל מעבר לזה - היא המקום הכי נכון לעסק שלו

"אין מה לחשוש מלהצטרף למידרג, המודל הוא מודל מנצח" איתי, יועץ משכנתאות, מספר איך הלקוחות שמגיעים דרך מידרג הם לקוחות שמוכנים לסגור עסקה כבר בטלפון, ולמה מידרג היא המקום הנכון לעסקים שרוצים להצליח. 

"יש את החיים לפני מידרג ואחרי מידרג" איתמר, קבלן גגות, מספר איך מידרג הקפיצה את העסק שלו בכמה רמות והביאה אותו ממצב של חוסר בלקוחות לגיוס של עובדים נוספים כדי להתמודד עם כמות הלקוחות. 

"לפני מידרג שילמתי עשרות אלפי שקלים בשנה על פרסום, ולא באמת קיבלתי תוצאות". רועי, הנדימן ומנעולן, הצטרף למידרג ומאז מקבל זרם יציב של לקוחות רלוונטיים. "אני משלם מעט מאוד, ומקבל המון טלפונים"

המקום של העסק שלך לגדול

"עסקים שמצטרפים למידרג צריכים להתכונן לקצב עבודה שהם לא הכירו קודם" לירון, מנהל מוסך עם התמחות בחשמל ומיזוג אוויר לרכב מספר על ההצטרפות למידרג ואיך היא עזרה לעסק שלו לצמוח.

יום בחיי טכנאי מזגנים מדורג במידרג

"יש לפני ויש אחרי. העסק לא יכיר את עצמו אחרי שהוא יצרף למידרג". יצאנו ללוות את נתנאל, טכנאי מזגנים מדורג במידרג, ביום עבודה קיצי.