מוקד מידרג: 1-700-707-233

נותנים למילים לדבר - מה גורם ללקוחות להחמיא לבעלי מקצוע


כבעלי מקצוע, לא תמיד קל לדעת מה צריך לעשות כדי להוציא לקוחות מרוצים. נכון, חשוב לעמוד בזמנים וחשוב לעשות עבודה מקצועית, אבל לא תמיד זה מספיק. כדי לקבל ציון 10 על העבודה צריך לעשות טיפה מעבר. אז החלטנו לתת לחוות הדעת לדבר. לקחנו חוות דעת שאספנו בשנה האחרונה, כולן בציון 10 וכולן ניתנו בטלפון, וספרנו את המילים שמופיעות בהן. למה? כי 10 זה בסך הכל מספר, אבל המילים מספרות לנו מה בעלי המקצוע עשו כדי לזכות בציון הזה.


מה צריך לעשות כדי לקבל ציון 10

להיות מקצועיים

כן, זה לא הלם גדול, אבל המילה מקצועי על הטיותיה השונות הופיעה ב-32.3% מחוות הדעת שניתחנו. בסופו של דבר מקצועיות היא הבסיס, ורק עם בסיס יציב אפשר לבנות עוד קומות. 

 

להיות נחמדים 

המילה נחמד (גם כאן, עם הטיות) הופיעה ב-17% מחוות הדעת בציון 10. מעבר למקצועיות, הלקוחות מחפשים את הקשר האנושי. הקפידו להגיע עם חיוך ולתת ללקוחות יחס מכבד. לא עולה כסף להיות נחמדים, אז למה לא בעצם. 

חוות דעת על מוסכניק נחמד ואדיב

 

להיות אדיבים


אוקיי, אנחנו מודים שאנחנו לא סגורים ב-100% על ההבדל בין אדיבות לנחמדות, אבל כמעט 11% מחוות הדעת הכילו את המילה אדיב. אגב, מעבר לאדיבות ולנחמדות, 5.2% מחוות הדעת שניתחנו הכילו את המילה "מקסים" (או מקסימה), ובאופן כללי התייחסות ליחסי אנוש טובים מצד בעל המקצוע היא דבר מאוד נפוץ בחוות דעת חיוביות. 


להסביר


אנשים אוהבים להבין מה קורה, ולכן הסברים הם חלק חשוב בחוויית השירות של הלקוח. המילה הסביר ואחיותיה הופיעה ב-6.6% מחוות הדעת המושלמות. שתפו את הלקוחות בתהליך העבודה, אל תפחדו לשתף במידע, להסביר ללקוחות למה בחרתם בפיתרון הספציפי שסיפקתם ומה בדיוק עשיתם.

חוות דעת על רופאת שיניים


להיות הוגנים


לקוחות יכולים להיות מרוצים מהמחיר שתגבו גם אם הוא גבוה ביחס למתחרים, אבל מה שחשוב הוא שהם ירגישו שהוא היה הוגן. המילה הוגן הופיעה ב-14.6% מחוות הדעת, והביטוי "מחיר הוגן" הופיע ב-6.48% מחוות הדעת שניתחנו. אגב, הביטויים "שווה כל שקל" או "שווה את המחיר" הופיעו כמה עשרות פעמים, כלומר הוגנות במחיר היא לאו דווקא במקרה שבו המחיר הוא נמוך, הלקוחות פשוט צריכים להרגיש שהם קיבלו תמורה למחיר. 

 


לעבוד מסודר


המילה סדר ומסודר בצורותיהן השונות מופיעות ב-20% מחוות הדעת בציון 10. אנשים מעריכים עבודה מסודרת ובעלי מקצוע שלא משאירים בלאגן. 

 

לנקות אחריכם


זה טיפ חשוב בכל מקרה - אם העבודה שלכם משאירה לכלוך כלשהו, אל תעזבו את בית הלקוח בלי לנקות אחריכם. זה גם מופיע ב-5.8% מחוות הדעת החיוביות. 

 

להיות זמינים


נכון, לא בריא להיות צמודים לטלפון, אבל זמינות היא דבר חשוב. תדאגו לחזור ללקוחות שמתקשרים ולא ליצור חווייה מתסכלת של ניסיון להשיג אתכם ללא הצלחה. כמה זה משפיע באחוזים? 5.5% מהמשובים שניתחנו הכילו את המילה זמין, זמינה או זמינות. 

חוות דעת על בעל מקצוע זמין ומקצועי

 

להיות יוצאי דופן


כאן לא חיפשנו ביטוי אחד, אלא כמה - לקוחות שאמרו על בעל המקצוע שהוא מיוחד, יוצא דופן, שזו פעם ראשונה שהם נתקלים בשירות מסוג כזה, שאין דברים כאלה, שזה השירות הכי טוב שהם קיבלו בחיים. כ1.7% מחוות הדעת שניתחנו הכילו ביטויים כאלה. כדי להיות מיוחדים כדאי לבצע מחקר מתחרים, ללמוד מה הסטנדרט הנהוג בתחום שלכם, ולחשוב איך אתם יכולים לתת משהו מעבר. הביטוי "מעל ומעבר", אגב, הופיע בכאחוז מחוות הדעת שניתחנו. 

חוות דעת על בעל מקצוע יוצא מן הכלל

מה שוות המילים של הלקוחות

חישבנו את הציון הממוצע של חוות דעת שמופיעה בה אחת ממילות המחמאה שמופיעות בפסקאות הבאות. לאחר ניתוח של קצת יותר מ-120,000 חוות דעת שאספו המוקד הטלפוני של מידרג, הנה דירוג המחמאות: 

במקום הראשון - משובח. מילה נדירה למדי, אבל כשהיא מופיעה הציון תמיד יהיה 10.

במקום השני - חבל על הזמן, עם ציון ממוצע של 9.983, ומיד אחריו במקום השלישי והצמוד נמצאים שני ביטויים: פנטסטי ויוצא מן הכלל - שניהם בציון ממוצע 9.981.

אלה המקומות הבאים, מהגבוה לנמוך: מדהים, מהמם, מושלם, מעולה, נהדר, נפלא, מצוין, על הכיפאק, אחלה, סימפטי, טוב מאוד, מוצלח, סבבה, סביר, בסדר. 

דירוג המחמאות

מקבלים מחמאות מלקוחות? זה הזמן להצטרף למידרג


אנשים שהתעניינו בנותנים למילים לדבר - מה גורם ללקוחות להחמיא לבעלי מקצוע התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.