שירות טוב ללקוחות צריך להתמקד בשני נושאים עיקריים: מקצועיות ותקשורת. התחום המקצועי הוא הבסיס – כנראה שהלקוחות לא ירגישו שהם קיבלו שירות טוב אם לא תפתרו את הבעיה, לא משנה כמה נחמדים הייתם. לכן חשוב להתפתח וללמוד כל הזמן, ולהסכים לקחת רק עבודות שאתם יודעים איך לבצע.
החלק של התקשורת מתחלק לשלושה זמנים – לפני, תוך כדי, ואחרי העבודה. לפני העבודה הקפידו על תיאום ציפיות והסבירו בדיוק מה הולך לקרות. עדכנו בדיוק מתי תגיעו, ותעמדו בזמן. תוך כדי העבודה הסבירו מה אתם עושים, עדכנו את הלקוחות בהתקדמות ותראו להם את התוצאות. לאחר העבודה התקשרו ללקוחות או שלחו הודעה וודאו שהם עדיין מרוצים, והזכירו להם שהם יכולים לפנות אליכם בכל בקשה או שאלה שיש להם.
תקשורת טובה עם לקוחות בשילוב מקצועיות בעבודה תבטיח שירות טוב ללקוחות.