שירות טוב, בבסיסו, הוא שירות שפותר ללקוח את הבעיה שהיתה לו ומשאיר אותו בתחושה טובה כלפי בעל המקצוע. תופתעו לגלות, אבל חוויית שירות טוב בכלל לא קשורה למחיר. לקוחות שמרגישים שקיבלו מבעל המקצוע שירות מצוין יסכימו גם לשלם סכום גבוה ויגידו שהאיכות היתה שווה כל שקל. אז מה זאת אומרת בתכלס? כדי לתת שירות טוב ללקוח אתם חייבים להתחיל עוד משלב השיחה הראשונית – להיות אדיבים ומקצועיים, לאבחן את הבעיה במדויק ולעזור כמה שיותר. לפני העבודה תאמו ציפיות עם הלקוח והסבירו לו בדיוק מה הולך לקרות וכמה הוא ישלם. במהלך העבודה הסבירו מה אתם עושים ועדכנו בהתקדמות. בסוף העבודה מומלץ לתת ללקוחות טיפים שיעזרו להם להמשך, ולשמור איתם על קשר כדי שיעדכנו אתכם אם יש להם בעיות נוספות.
ההבדל בין שירות טוב לשירות מצוין מתחיל במיינדסט, כלומר בדרך בה אתם חושבים. אם המטרה שלכם היא לעזור ללקוח ולא רק לקבל כסף על שירות, אתם תגיעו באופן טבעי לכל הדברים שמרכיבים שירות טוב. הנה שני תרגילים טובים שיעזרו לכם להעלות את השירות שלכם רמה: