מוקד מידרג: 1-700-707-233

המודל העיסקי של מידרג לעסקים


המודל העסקי של מידרג קצת שונה בנוף. אז מה בעצם אומר המשפט "לא סגרת לא שילמת", וכמה תשלמו על עסקה שתסגרו דרכנו - ממש כאן. 

 


במידרג - לא הכנסת, לא שילמת

בניגוד לאתרים או שירותי פרסום שמציעים לכם לשלם בלי שום הבטחה שהכסף שהוצאתם אכן יחזור אליכם, במידרג אתם משלמים רק על עסקה שנסגרה וקיבלתם עליה כסף. המודל העסקי שלנו בנוי על עמלה פר עסקה, ככה שאנחנו מתחייבים לקחת כסף רק עבור שירות שיצר ערך ממשי. זה דבר שאנחנו מתחייבים אליו, תבדקו - זה גם מופיע ב DNA שלנו.


לקוח התקשר אליכם, אבל לא סגר עסקה? לא תשלמו.

כיום בעולם הפרסום והשיווק, נהוג לקחת כסף פר ליד. מה זה אומר? לקוח מתקשר אליכם, או משאיר פרטים ומבקש שתחזרו אליו? הופ! שילמתם עליו כסף. אז מה אם בסוף הוא החליט לנסות לתקן לבד, להזמין את בן אחותו שלמד קצת חשמל, או לדחות את תיקון המזגן לקיץ הבא?

במידרג זה לא עובד ככה, אולי בגלל שאנחנו בכלל לא שירות פרסום, אלא שירות דירוג, לקוח שמתקשר זה נחמד, אבל כולנו יודעים שיש מרחק בין טלפון התעניינות לבין סגירת עבודה בפועל. יש דרכים לצמצם את המרחק הזה באמצעות שיחת מכירה יעילה או באמצעות "בישול" של הלקוח לפני השיחה - במידרג הלקוח מתקשר אליך רק אחרי שהוא קרא את חוות הדעת עליך והוא יודע שהשארת אחריך לקוחות מרוצים, כך שיש הרבה יותר סיכויים שהשיחה תסתיים בסגירת עסקה. ובכל זאת, אנחנו מחכים, ורק אם נסגרה עבודה, נגבה עמלה.


מה גובה העמלה?

סכום העמלה קבוע מראש בהתאם לכל תחום, ונע בטווח של 5%-10% עם ממוצע של 7%. כאן תוכלו לחשב את גובה העמלה המדוייק בתחום שלכם


מה לגבי הבדיקה הראשונית שאנחנו עושים?

לא כל בעל מקצוע יכול להופיע במידרג. יש רשימה של בעלי מקצוע שרוצים להצטרף, וכל בדיקה שבעלי המקצוע אמינים, איכותיים, והלקוחות שהם משאירים מאחוריהם מרוצים – לוקחת זמן ומשאבים.

כדי שתהליך ההצטרפות למידרג יהיה הוגן, החלטנו שלא להרוויח מכך, ולכן נחייב את בעל המקצוע רק בסכום העלויות.

מחיר הבדיקה כיום הוא כ-350 ₪ + מע"מ, וזה תשלום חד פעמי. למרות שהבדיקה עולה לנו כסף בכל מקרה, החלטנו לא לגבות את התשלום מהעסק במקרה שלא התקבל לאתר. 


קטנים או גדולים? הערכים שלנו נשמרים.

במידרג יש לנו סיסמא, להיות גדולים קטנים. מה זה אומר? למרות שמידרג הלכה וגדלה עם השנים אנחנו רוצים לשמור על הערכים שהנחו אותנו כבר כשהיינו מיזם קטן. צניעות, יושר והגינות. בקיצור, מה שאנחנו מצפים מבעלי המקצוע שמופיעים אצלנו - אנחנו מצפים גם מעצמנו. ככה שלא משנה כמה תחומים חדשים נוסיף לאתר ואיזה פיצ'רים חדשים נוסיף, אנחנו מבטיחים להכניס כל שקל ביושר, כשאנחנו מייצרים רווח ממשי של לפחות פי עשר לצד שמשלם לנו. נשמע לנו הכי הוגן שאפשר.


נשמע טוב? כאן נרשמים להצטרפות למידרג


אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.