מוקד מידרג: 1-700-707-233

קורס אינסטלציה


שוקלים לצאת לעצמאות או לעשות הסבת מקצוע? לימודי אינסטלציה הם דלת כניסה למקצוע מבוקש שאמנם דורש עבודה קשה, אבל מספק פרנסה מכובדת לעצמאים חרוצים. אז איפה אפשר ללמוד קורס אינסטלציה, כמה זמן זה לוקח, וכמה זה יעלה לכם? כל המידע כאן. שימו לב, המידע לא מהווה המלצה, וכדאי לבדוק באופן אישי כל מכללה.


קורס אינסטלציה למתחילים

בהנחה שמה שמעניין אתכם זה לרכוש מקצוע ולהתחיל לעבוד כאינסטלטורים ביתיים תוכלו להסתפק בקורס מקצועי במכללה מקצועית. בניגוד לתחומים אחרים, עבודה כאינסטלטור ביתי לא מצריכה רישוי מטעם משרד ממשלתי כלשהו, כך שהתעודה שתקבלו מטעם מקום הלימודים מספיקה בהחלט. אלה המכללות שמעבירות קורסי אינסטלציה ברחבי הארץ ומכינות אתכם לעבודה כאינסטלטורים עצמאיים:


קורס אינסטלציה במכללת המרכז ללימודי מקצוע

קצת על הקורס - קורס האינסטלציה של המרכז ללימודי מקצוע מלמד באופן עיוני ומעשי איך קוראים תוכניות אינסטלציה, איך בונים מערכות אינסטלציה ביתית, איך מתקינים ומתקנים כלים סניטריים, ואיך מטפלים בשוחות ביוב ומערכות מי שפכים. בסוף לימוד נושא עיוני מתרגלים אותו במעבדות המכללה.

⌛ משך הקורס - 100 שעות, מפגש אחד בשבוע לאורך שישה חודשים.

📍 איפה לומדים - בני ברק, אשדוד, ירושלים ורמת גן.

💰 מחיר קורס אינסטלציה במרכז ללימודי מקצוע הוא 5,800 ₪.

קורס אינסטלציה במרכז ללימודי מקצוע

קורס אינסטלציה במכללה הטכנולוגית רופין

קצת על הקורס - קורס הכרה וביצוע של מערכות אינסטלציה במכללה הטכנולוגית יכין אתכם לעבודה כאינסטלטור בבתים פרטיים - הקורס מתמקד בלימודים עיוניים ותרגול מעשי של כל מערכות האינסטלציה הביתיות, ומכסה גם את נושא התקנים והנחיות הבטיחות לעבודה.

משך הקורס - 120 שעות, לימודי ערב עם מפגש אחד בשבוע לאורך כ-6 חודשים.

📍 איפה לומדים - עמק חפר.

💰 מחיר קורס אינסטלציה במכללה הטכנולוגית רופין הוא 6,700 ₪.

קורס אינסטלציה במכללה הטכנולוגית רופין

קורס אינסטלציה במכללת אין-ליין

קצת על הקורס -  בקורס האינסטלציה של מכללת אין-ליין תערכו היכרות עם כל מערכות האינסטלציה הביתיות, ותתנסו באופן מעשי בהתקנה ותיקון שלהן. תלמדו על איתור נזילות, פתיחת סתימות, התקנת כלים סניטריים וסוגי חיבור לביוב.

⌛ משך הקורס - 90 שעות לאורך 3 חודשים. בלימודי ערב יש שני מפגשים בשבוע ובלימודי יום מפגש אחד ארוך יותר.

📍 איפה לומדים - פתח תקווה.

💰 מחיר קורס אינסטלציה במכללת אין-ליין נע בין 8,000-9,000 ₪.

אינסטלטור עובד בחדר אמבטיה

קורס אינסטלציה במכללת פרו

קצת על הקורס - קורס קבלני אינסטלציה. במהלך הקורס תלמדו על מערכות המים הביתיות ואיך לעבוד עם מערכות חיצוניות כמו ביוב ושוחות. הקורס כולל כיתה עיונית ותרגול מעשי של כל הנושאים. בסיום לימוד נושא עיוני הכיתה מתרגלת את הנושא שנלמד בהדרכת אינסטלטור עם ניסיון מעשי.

⌛ משך הקורס - 112 שעות. בלימודי ערב הקורס מורכב מ-28 מפגשים של 4 שעות, ובלימודי יום הקורס דחוס יותר ונפרס על פני פחות מפגשים.

📍 איפה לומדים  - עפולה, אשדוד, ירושלים, תל אביב וחולון.

💰 מחיר קורס אינסטלציה במכללת פרו הוא 8,500 ₪.

אינסטלטור מחליף סיפון

קורס אינסטלציה במכללת MBC

קצת על הקורס - בקורס האינסטלציה של MBC תלמדו איך לקרוא תוכניות אינסטלציה, להתקין ולתקן מערכות מים ביתיות, לעבוד עם סוגי הצנרת השונים, ואיך מתקינים ומתקנים כלים סניטריים. הקורס מתחלק לשני חלקים - חלק עיוני שנעשה בכיתות הלימוד וחלק מעשי שנלמד בסדנאות במכללה.

⌛ משך הקורס - 72 שעות, 18 מפגשים שבועיים בשעות הערב. 

📍 איפה לומדים - חצור הגלילית.

💰 מחיר קורס אינסטלציה במכללת MBC הוא 5,300 ₪.

קורס אינסטלציה במכללת MBC

מה עושים אחרי קורס אינסטלציה

עם כל הכבוד ללמידה בכיתות, כל איש מקצוע יגיד לכם שאת הידע האמיתי רוכשים בשטח. כשמסיימים קורס אינטסלציה, מומלץ לעבוד יחד עם אינסטלטור מנוסה וללמוד ממנו. אחרי שתצברו מספיק ניסיון וידע מעשי בשטח תוכלו לצאת לחיי העצמאות בטוחים יותר ולתת ללקוחות שלכם שירות מקצועי ואיכותי. 

אינסטלטור מתקין אסלה

קורס אינסטלטורים ומידרג

כשיוצאים לחיי העצמאות מומלץ לצבור ניסיון מקצועי לפני שפונים למידרג. ההצטרפות למידרג היא על סמך חוות דעת של לקוחות מרוצים, ולוקח בדרך כלל כמה חודשים לצבור כאלה. ברגע שתצברו כמה עשרות לקוחות - זה הזמן להצטרף לנבחרת העסקים של מידרג ולהקפיץ את העסק לשלב הבא


במידרג עסקים טובים מקבלים הרבה עבודה - כאן נרשמים


אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.