לידים בפייסבוק הם פרטי יצירת קשר שלקוחות השאירו לכם בעקבות פרסומת שלכם בפייסבוק. לידים בפייסבוק יכולים לבוא בכמה צורות: טופס לידים פנימי של פייסבוק, פרטים שנשלחים אליכם בהודעה, והפניה מהפייסבוק לדף נחיתה חיצוני שיצרתם באתר שלכם או במערכת אחרת. מומלץ להשתמש בכל האופציות ולבדוק איזו מהן מביאה לכם את הלידים האיכותיים והזולים ביותר.
קמפיין לידים בפייסבוק רלוונטי לעסקים שמעוניינים להרחיב את קהל הלקוחות שלהם. כדי שהלקוחות ישאירו את פרטי הקשר שלהם, כדאי לפרסם הצעה שתגרום להם בשירות שאתם מציעים. אם אתם בעלי מקצוע שמעניקים שירותי SOS, והלקוחות שלכם בדרך כלל פונים אליכם מעכשיו-לעכשיו (למשל אינסטלטורים או טכנאים), כנראה שקמפיין לידים בפייסבוק פחות רלוונטי עבורכם, ועדיף לכם להשקיע דווקא בקידום בגוגל.
לא רוצים להתעסק בשיווק בכלל? במידרג עסקים טובים מקבלים הרבה עבודה, גם בלי להריץ קמפיינים בפייסבוק. כאן נרשמים.