להגדיל את ההכנסות של העסק נשמע כמו משאלה של כל בעל עסק, אבל בשביל להצליח במשימה הזאת לא צריך לשפשף את המנורה, אולי רק לעקוב אחרי הנקודות הבאות.
לשים לב להוצאות – ממש כמו שמנהלים חשבון בנק ביתי, גם בעסק חשוב לדעת על מה משלמים. לכן כדאי לעקוב, אם אתם משלמים סכומים גבוהים מידי עבור ספקים? האם חבילת השיווק של העסק יקרה מידי לעומת הכסף שהיא מכניסה בכל חודש?
להגדיל את הערך ללקוח – להעלות מחיר זה דבר די פשוט, לכן אם להחטתם להעלות את המחיר נסו גם להוסיף ערך לכל פעולה. אם החלטתם להעלות למשל את המחיר שתגבו על פגישת ייעוץ, חשבו על ערך מוסף שאפשר להביא לפגישה, כמו הכשרה או התמחות ייחודית שתעשו לפני, או שתיצרו סיכום ונקודות להמשך שתשלחו ללקוח.
לשמור ולהכיר את הלקוחות – להכיר את הלקוחות הקבועים של העסק יעזור לקלוע למטרה בכל מה שקשור למבצעים, ניוזטלרים אבל לא רק. ההיכרות תעשה סדר כמו איזה לקוחות מתלוננים כל הזמן, איזה לקוחות משלמים באיחור ומי צריך יותר זמן ומשאבים.
ליזום שיתופי פעולה – לשווק את העסק זה דבר נכון, אבל לעשות שיתופי פעולה עם קבלנים ומוסדות חדשים או אפילו להציע ייעוץ ראשוני בפורומים מתאימים, בהחלט יכול להגדיל את החשיפה לעסק ולייצר לקוחות חדשים.
לזהות את המטרות של העסק – כמו בחיים האמתיים, אם אין לנו מטרה אז יהיה קשה להניע את עצמנו לאורך כל היום או אפילו הרבעון. בגלל זה חשוב שגם לעסק יהיו מטרות שנתיות או רבעוניות, כמו הגדלה של מספר הכנסות, להעמיק בתחומים שרלוונטיים לתחום שלנו ועוד.
במידרג בעלי עסקים מדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים, וככה הם מגיעים גם ללקוחות חדשים, בלי לשלם על הופעה באתר.