מוקד מידרג: 1-700-707-233

איך להגדיל את ההכנסה בעסק?

מטבעות עם צורת אחוז מעליהן - אילוסטרציה לריבית פריים במשכנתא

להגדיל את ההכנסות של העסק נשמע כמו משאלה של כל בעל עסק, אבל בשביל להצליח במשימה הזאת לא צריך לשפשף את המנורה, אולי רק לעקוב אחרי הנקודות הבאות.

יד 1לשים לב להוצאות – ממש כמו שמנהלים חשבון בנק ביתי, גם בעסק חשוב לדעת על מה משלמים. לכן כדאי לעקוב, אם אתם משלמים סכומים גבוהים מידי עבור ספקים? האם חבילת השיווק של העסק יקרה מידי לעומת הכסף שהיא מכניסה בכל חודש?

יד 2להגדיל את הערך ללקוח – להעלות מחיר זה דבר די פשוט, לכן אם להחטתם להעלות את המחיר נסו גם להוסיף ערך לכל פעולה. אם החלטתם להעלות למשל את המחיר שתגבו על פגישת ייעוץ, חשבו על ערך מוסף שאפשר להביא לפגישה, כמו הכשרה או התמחות ייחודית שתעשו לפני, או שתיצרו סיכום ונקודות להמשך שתשלחו ללקוח.

יד 3לשמור ולהכיר את הלקוחות – להכיר את הלקוחות הקבועים של העסק יעזור לקלוע למטרה בכל מה שקשור למבצעים, ניוזטלרים אבל לא רק. ההיכרות תעשה סדר כמו איזה לקוחות מתלוננים כל הזמן, איזה לקוחות משלמים באיחור ומי צריך יותר זמן ומשאבים.

יד 4ליזום שיתופי פעולה – לשווק את העסק זה דבר נכון, אבל לעשות שיתופי פעולה עם קבלנים ומוסדות חדשים או אפילו להציע ייעוץ ראשוני בפורומים מתאימים, בהחלט יכול להגדיל את החשיפה לעסק ולייצר לקוחות חדשים.

יד 5לזהות את המטרות של העסק – כמו בחיים האמתיים, אם אין לנו מטרה אז יהיה קשה להניע את עצמנו לאורך כל היום או אפילו הרבעון. בגלל זה חשוב שגם לעסק יהיו מטרות שנתיות או רבעוניות, כמו הגדלה של מספר הכנסות, להעמיק בתחומים שרלוונטיים לתחום שלנו ועוד.

נורהבמידרג בעלי עסקים מדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים, וככה הם מגיעים גם ללקוחות חדשים, בלי לשלם על הופעה באתר. 

רוצים להצטרף? כאן נרשמים למידרג